Rólunk

Történetünk nem egy laborból indult, hanem egy szőlőültetvény lábánál palackozott üdítőtől. Ez az érzés él bennünk ma is – friss lendülettel, zamatos gyümölcsökkel és a legendás Márka ízzel visszük tovább a hagyományt.

A Márka Története 1970-től Napjainkig

Kóstolj Bele a Marka Történetébe!

1973

Egy ikonikus magyar üdítő születése.

Megszületik az első szőlő ízű Márka üdítőital magyar receptúra alapján. A terméket dr. Kállay Miklós és Sárkány Péter fejlesztették ki, a Délalföldi Pincegazdaság palackozta. Hamarosan az egész országban gyártani kezdték a különböző ízeket.

2007

Új alapokon: a Márka családi vállalkozás.

A Márka forgalmazása 2007-től kizárólagos, 100%-ban magyar családi vállalkozásként működik tovább. Ekkor indul el a márka tudatos újraépítése, hosszú távú, lépcsőzetes stratégia mentén.

2017 - Felsőlajos

Hazai gyártás, világszínvonalon.

A zöldmezős beruházás keretében egy 3+3 hektáros ipari területen felépül a Márka saját gyártóbázisa. Három természetes ásványvízkút, modern, nyugat-európai gépsorok és fokozatosan bővülő kapacitás jellemzi a felsőlajosi üzemet.

Fenntarthatóság

Hazai gyártás, világszínvonalon.

A Márka már ma teljesíti a 2025-ös EU-előírásokat: palackjaink 30%-ban újrahasznosított rPET-ből készülnek. Saját biológiai szennyvíztelep működik a gyártás helyszínén, a körkörös gazdaság elveit követve minimalizáljuk a környezeti terhelést.

2025 - Innováció

Folyamatos megújulás a fogyasztókért.

A klasszikus szénsavas ízek mellett mára jegesteák, gyümölcslevek és alacsony kalóriatartalmú italok is bővítik a portfóliót. Fejlesztéseink fókuszában az egészségtudatosság, a változatosság és az élményszerű fogyasztás áll.

Márkának lenni több mint üdítőitalt gyártani – mi egy hazai történetet mesélünk tovább minden megtöltött palackkal. 1973 óta hűséges társ vagyunk a családi ebédeknél, a nyári piknikeken és a nosztalgikus pillanatokban. A Délalföldi Pincegazdaságból indulva országos kedvenccé váltunk – és ma is ugyanazzal a szenvedéllyel dolgozunk, mint az első palacknál.Hiszünk abban, hogy a magyar értékek időtállók. Ezért nemcsak az ízekben őrizzük meg a hagyományt, hanem a működésünkben is. Családi vállalkozásként a Márka ma is emberközpontú – ahol a döntések mögött valódi arcok, célok és közösségek állnak.

A természet nem trend – hanem felelősség

Fenntartható csomagolás, energiatakarékos gyártás, rPET palackok, és zöld beruházások – nálunk nem kampányszlogen, hanem alapérték. A Márka Üdítő mindennapjai összhangban vannak a környezettel, mert a jövő ízét csak úgy tudjuk palackba zárni, ha vigyázunk rá.

Hazai üdítő, valódi történet!

Egy jó Márka üdítő sosem csak egy termék – hanem élmény. Hisszük, hogy a mai világban különösen fontos az, hogy mit képvisel egy cég. Mi az átláthatóságot, az elérhetőséget és az igazi magyar karaktert tesszük palackba – és ezt kommunikáljuk a partnereink és fogyasztóink felé is.

Múltból jövőt építünk – minden palackban.

Hazai gyümölcsökből, magyar feltalálók receptje alapján született meg az első Márka üdítő 1973-ban. A szőlő ízű klasszikus a Délalföldi Pincegazdaságban indult hódító útjára, majd országszerte ismertté vált.
2007 óta családi vállalkozásként új lendülettel építjük a Márka világát – régi értékekkel és friss tervekkel!

További Oldalak